شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار نویسنده کتاب "آتشی که گلستان شد" با خانواده شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد

حوزه/ مولف کتاب «آتشی که گلستان شد» گفت: معرفی سبک زندگی شهدا، یکی از رسالت های مهم طلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، خانم سارا کرمی، مولف کتاب «آتشی که گلستان شد» در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج و طرح تحول محلات استان هرمزگان، با حضور خانواده شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد و عموم بانوان، بیان کرد: قلم زدن و نگارش گوشه ای از سیره ی شهید مدافع حرم خلیل تختی نژاد عنایت ویژه از جانب خداوند متعال و اهل بیت(علیهم السلام) بود.

وی اظهار کرد: به یقین کار و فعالیت برای شهدا، رزق بی بدیلی است که موجب فزونی برکت در زندگی شده و معرفی این ستارگان مسیر سعادت از اهم رسالت های طلبه به عنوان مبلغ در جامعه است.

فعال فرهنگی با اشاره به هدف نگارش کتاب «آتشی که گلستان شد»، گفت: تحقیق و پژوهش پیرامون سبک زندگی شهدا و معرفی آنان به نسل جوان، امری ضروری است و این کتاب نیز با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای شناساندن شهدا به مردم تدوین شد.

کرمی خاطرنشان کرد: بر نویسندگان لازم است که آتش به اختیار و جهادگونه در این جبهه ی جنگ نرم فرهنگی، با سلاح قلم خویش برای ثبت آثار شهدا و معرفی آنان به نسل جوان همت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالا و توانمندی علمی طلاب حوزه علمیه خواهران، گفت: علاقمندان به تدوین سبک زندگی شهدا می توانند با بهره گیری از تجربیات اساتید حوزه، این آثار را به ثبت برسانند.

گفتنی است، کتاب «آتشی که گلستان شد» به قلم سارا کرمی به بیان گوشه هایی از زندگی و خاطرات شهید خلیل تختی نژاد" دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان می پردازد. انتشارات سمت روشن کلمه، بهار ۱۴۰۰ این کتاب را در ۷۲صفحه منتشر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha