جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنگره علامه بلادی

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کنگره روز ۱۶ آذر ماه در مصلای امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در نشست اعضای دبیرخانه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به زمان برگزاری این کنگره اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کنگره در روز ۱۶ آذر ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شود.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) سخنران این مراسم را حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور اعلام کرد و ابراز داشت: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نیز دیگر سخنران این کنگره خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) ساعت ۹ صبح آغاز و به مدت دو ساعت ادامه دارد گفت: این مراسم با حضور مسئولان استان، طلاب، روحانیون و جمعی از دانشجویان و فضلای استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است گفت: پس از ارزیابی آثار توسط داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، ۱۵ اثر به عنوان برتر و ۱۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) همچنین گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور این کنگره طبق دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با جمعیتی کمتر نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

در این جلسه دیگر اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    روز چهارشنبه هفده آذر هست نه شانزده آذر