یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهادی

حوزه/  گروه طلاب بسیجی جهادی شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان اصفهان مدرسه علمیه جدّه بزرگ اقدام به ارسال کمک های مردمی معیشتی و وسایل گرمایشی به مناطق محروم جنوب کشور کرد.

حسن عسکری پور در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، پیرامون ارسال آخرین کمک های طلاب بسیجی جهادی شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان اصفهان مدرسه علمیه جدّه بزرگ اظهار کرد: این گروه جهادی متشکل از ۱۶ نفر شورا و ۱۰۹ نفر عضو رسمی در سال ۱۳۸۹ با نام گروه جهادی شهید ناجی شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: پس از شهادت اولین شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان در سال ۱۳۹۲ گروه با تشکیل جلسه ای و رای اکثریت و به خاطر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، تغیر نام داد و از آن پس با نام مذکور مشغول فعالیت های جهادی می باشد.

مسئول گروه طلاب بسیجی جهادی شهید ابوالفضل شیروانیان تصریح کرد: اهتمام به محرومیت زدایی و خدمات رسانی به هم نوعان بر اساس تأکید بر اخلاق اسلامی و گسترش فرهنگ جهادی در سطح جامعه در حد توان از جمله اهداف ترسیم و براین اساس عرصه های فعالیت این گروه جهادی تبلیغی، سازندگی و محرومیت زدایی تعیین شده است.

وی در توضیح ویژگی های این گروه جهادی طلاب افزود: گروه جهادی شهید شیروانیان اصفهان مستقل بوده و به هیچ نهاد یا ارگان دولتی وابستگی ندارد و توسط جمعی از طلاب بسیجی مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان اداره می شود، اما در صورت امکان از تعامل و همکاری سایر افراد، نهادهای مردمی و عمومی مثل در جهت پیشبرد فرهنگ جهادی استفاده می کند.

عسکری پور با بیان اینکه تمامی خدمات خیرین، همکاری و فعالیت های جهادی در این گروه به صورت داوطلبانه بوده، ابراز کرد: همکاری و فعالیت در گروه جهادی شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان اصفهان با توجه به انجام وظیفه در حد توان است.

وی بیان کرد: اعتقاد گروه به انجام تکلیف و نه الزاماً حصول به نتیجه می باشد و اعضاء گروه فعالیت های خود را نوعی پرداخت زکات توانایی هایی خود در این دنیا و باقیات صالحات در آخرت می دانند، گروه جهادی شهید شیروانیان معتقد است خدمت به محرومین و نیازمندان محدود به مکان و زمان نمی باشد.

مسئول گروه طلاب بسیجی جهادی شهید ابوالفضل شیروانیان اظهار کرد: این گروه منبع مالی مستقلی نداشته و تمام سعی خود را در رساندن انواع کمک های مردمی به نیازمندان و مستحقان معطوف دارد.

وی خاطرنشان کرد گروه جهادی شهید شیروانیان در آخرین اقدام خود با همت خیرین نیک اندیش، موفق به ارسال یک کامیون کمک های مردمی مشتکل از ۲۳۵بسته معیشتی شامل هر بسته یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، روغن، چای، قند، رب، ماکارانی، سویا، کنسرو ماهی و ۲۳۵ بسته فرهنگی شامل وصیت نامه شهداء، تمثال مبارک شهدا و جزوات آموزنده کرده است.

عسکری پور در پایان متذکر شد: با توجه به شروع فصل زمستان و نیاز مبرم برخی از خانواده های مناطق محروم کشور به وسایل گرمایشی، دراین دوره ۱۴ عدد بخاری گاز یو ۱۵ عدد بخاری برقی نیز به مناطق محروم جنوب کرمان و روستا های هم مرز با سیستان و بلوچستان (شهرهای فهرج بم، رودبار جنوب و قلعه گنج) ارسال گردید.

ارسال یک کامیون کمک های گروه جهادی مدرسه جدّه بزرگ به مناطق محروم جنوب

ارسال یک کامیون کمک های گروه جهادی مدرسه جدّه بزرگ به مناطق محروم جنوب

ارسال یک کامیون کمک های گروه جهادی مدرسه جدّه بزرگ به مناطق محروم جنوب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha