پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جامعه المصطفی

حوزه/ همزمان با روز کتاب و کتابخوانی، کتابخانه مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی با بیش از ۴۰۰۰ عنوان کتاب، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نجفی، مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی در مراسم افتتاح این کتابخانه، با تاکید بر ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی، ابراز داشت: فرهنگ امانت دادن کتاب باید ارتقا یابد و هر کسی که در خانه کتابی دارد و فعلا به آن نیاز ندارد، آن را به کتابخانه امانت دهد.

وی ادامه داد: هم پوشانی کتابخانه های جامعة المصطفی مسئله ای ضروری است تا کتابخانه ها، کتابها و اقلام اضافی کتابخانه ای، در اختیار دیگر کتابخانه های مورد نیاز المصطفی قرار گیرد.

شایان ذکر است این کتابخانه علاوه بر داشتن فضای مطالعه برای طلاب، امانت دهی کتاب به طلاب و خانواده های آنان را نیز آغاز نموده است و با ایجاد پایگاه برای این مدرسه در کتابخانه های المصطفی، فهرست نویسی کتابها شروع خواهد شد.

مدرسه علوم و معارف اسلامی المصطفی، از سال تحصیلی ۱۳۹۳ با اخذ مجوز از معاونت آموزش جامعة المصطفی العالمیة، فعالیت رسمی خود را آغاز و از بین فرزندان طلاب محترم غیر ایرانی، دانش پژوه پذیرش می کند.

این واحد آموزشی مشتمل بر دو بخش دروس دوره عمومی، کارشناسی و دروس دوره دبیرستان می باشد. دانش پژوهان پس از گذراندن واحدهای مصوّبِ المصطفی بر اساس هدایت تحصیلی صورت گرفته، برای ادامه تحصیل در دوره عمومی کارشناسی به یکی از مجتمع های آموزشی المصطفی معرفی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha