جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی روحانیون طرح مستقر و هجرت شهرستان چراغ

حوزه/رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان چرام در نشست گردهمایی روحانیون طرح مستقر و هجرت اظهار کرد: شهید سلیمانی به تمام معنا، فدایی مکتب علوی و فاطمی و انقلابی با بصیرت بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب، در گردهمایی روحانیون طرح مستقر و هجرت که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی چرام برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین راهبرد استفاده مناسب از فرصت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای گسترش شاخصه های مکتب ایشان در سبک زندگی مردم، تقویت نقش مردم و فعال سازی ظرفیت‌های مردمی و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی به ویژه در موضوع مکتب حاج قاسم باشد.

ئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و دهه بصیرت و سالگرد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به تمام معنا، فدایی مکتب علوی و فاطمی و انقلابی با بصیرت بود.

وی افزود: معرفی حاج قاسم به نسل امروز و فردا بسیار ضروری است، به همین منظور رهبر معظم انقلاب فرمودند مکتب حاج قاسم همان مکتب اسلام است که هم در تروبج آن وهم برای حفظ آن باید تلاش کرد سعادت و عاقبت بخیری مردم در عمل به همین مکتب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha