جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام المسلمین حمید شهریاری

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان قصد داشتند با جنگ انقلاب اسلامی ایران و تفکر انقلابی مردم ایران را از بین ببرند، ولی نه تنها موفق به این کار نشد بلکه دفاع مقدس، زمینه خودکفایی و اعتماد به نفس را در کشور افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام المسلمین حمید شهریاری امروز در نشستی با روحانیون، طلاب و نخبگان و دانشگاهیان شهرستان سقز اظهار داشت: کردستان در مسئله وحدت جایگاه بسیار ممتازی در کشور دارد و این مهم برای ملت ایران مبرهن و مشخص است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه مردم کردستان روحیه ای صلح طلب دارند، بیان داشت: اگر در این استان گاهی اوقات شاهد عملیات های تروریستی هستیم بی شک منشا این توطئه ها خارج از کردستان و کشور می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در ادامه با تاکید بر ترس صهیونیست ها از تفکرات انقلاب اسلامی در بحث وحدت جهان اسلام، تاکید کرد: دشمنان به دنبال این هستند که اجازه ندهند روحیه استکبارستیزی این ملت برای سایرین الگو شود.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهارکرد: دشمنان قصد داشتند با جنگ انقلاب اسلامی ایران و تفکر انقلابی مردم ایران را از بین ببرند ولی نه تنها موفق به این کار نشد بلکه دفاع مقدس زمینه خودکفایی و اعتماد به نفس را در کشور افزایش داد و امروز برای بسیاری از حرکت های آزادی بخش در سطح جهان و منطقه همانند حزب الله لبنان، جریان مقاومت، مردم یمن و.... الگو شده ایم.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها می خواهند که با ترور دانشمندان و علمای اهل سنت و تشیع ایران و حمایت از گروه‌های تکفیری به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کنند که هرگز به این موفقیت نخواهند رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha