چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کارگاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: طلاب باید با مطالعه و تحقیق به شبهات پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، در کارگاه آموزشی شبهه شناسی در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با اشاره به اینکه خواهران طلبه نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند، بیان کرد: خواهران طلبه باید با تبلیغ مستمر در راستای استحکام بنیان خانواده تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اشاعه سبک زندگی در جامعه ضامن پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است، افزود: خواهران طلبه و مبلغه با اخلاص و سعه صدر در راستای ارائه آموزه های دینی و انقلابی و همچنین اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنند.

مدیر حوزه عللمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه برای تبلیغ اثرگذار و مطلوب باید طلاب مجهز به مطالعه و علم روز باشند، خاطر نشان کرد: طلاب باید با مطالعه و تحقیق و تسلط بر علوم روز، پاسخگوی سؤالات اعتقادی و شبهات افراد جامعه بویژه جوانان باشند.

حجت الاسلام مهدوی خواه در پایان با اشاره به اینکه مطالعه و تحقیق مستمر از شرایط تبلیغ اثرگذار و مطلوب در جامعه است، گفت: طلاب علاوه بر مطالعه دروس حوزوی خود در زمینه های اعتقادی، مسائل روز و روان شناختی افراد جامعه نیز مطالعه و تحقیق داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha