پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حبیب کاظمی  در جامعه المصطفی لبنان

حوزه/ حجت الاسلام حبیب کاظمی به دعوت حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر نماینده جامعة المصطفی العالمیه در لبنان، در حوزه علمیه حضرت زهرا (س) حضور یافت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حبیب کاظمی از فعالان عرصه تبلیغ بین الملل کویت به دعوت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مهدوی مهر نماینده جامعةالمصطفی العالمیه در لبنان، در حوزه علمیه حضرت زهرا (سلام الله علیها) حضور یافت.

حجت الاسلام کاظمی بعد از اقامه نماز جماعت، مطالب تربیتی ارزشمندی را بیان کرد و به اسرار نمازِ همراه با خشوع، آمادگی برای آن از تکبیرة الاحرام تا سلام نماز و تعقیبات نماز پرداخت.

وی افزود: سجده خاشعانه، نمازگزار را به مرتبه ای از معنویت می رساند که فرد نمازگزار در برابر خداوند متعال خود را فراموش می کند.

حجت الاسلام کاظمی در بخش دیگر سخنان خود، دلایلی را بیان کرد که زن به وسیله آن می تواند سریعتر از مردان به مقامات معنوی برسد و در این راستا، حضرت مریم (س) را به عنوان نمونه معرفی کرد.

وی در پایان توصیه های متعددی را برای طلاب بیان کرد که از جمله آنها؛ اصرار باطنی بر طلب علم به گونه ای که قصد و نیت آن خالصانه برای خدا باشد. تقویت ارتباط با حضرت صاحب الزمان (عجّل اللهُ تعالی فرجه الشریف) و اهمیت قرائت دعای عهد و ندبه و دعای "اللهم عرّفنی نفسک..." بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha