پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معلولين

حوزه/مدیر مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک گفت: نگاه ترحم آمیز به معلولین امری ناپسند است، چرا که انسان های کاملی هستند که از نظر جسمی کم توانند.

حجت الاسلام موسی شمس الدینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، اظهار کرد: امکانات شهری باید به سمت و سویی برود که عزیزان کم توان جسمی هم بتوانند به خوبی در سطح شهر تردد کنند.

وی افزود: نگاه های ترحم آمیز به معلولان امری ناپسند است، چرا که این عزیزان انسان های کاملی هستند که فقط از نظر جسمی کم توان هستند.

مدیر مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک عنوان کرد: خیلی از معلولان هستند که با توجه به ضریب هوشی بالا در سطوح عالیه در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: ما باید با فراهم کردن امکانات چه در سطح آموزشی و چه در سطح شهری تبعیض را که در حق معلولان اعمال می شود از میان برداریم.

حجت الاسلام شمس الدینی تصریح کرد: مردم فهیم بدانند که رعایت حقوق معلولان یک وظیفه اجتماعی است و ما موظف به رعایت آن هستیم.

وی اضافه کرد: از جمع معلولان چندین نفر قاری برتر قرآن هستند که این امر نشان دهنده پشتکار و تلاش شبانه روزی این عزیزان است.

مدیر مدیر مدرسه علمیه مولود کعبه جاسک ابراز کزد: احترام به حق معلولان و عدم تبعیض بین مردم عادی و معلولین در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله که همه با رعایت حق معلولین و فراهم کردن فضای بهتر برای فعالیت آنان بتوانیم کمک کوچکی به این جامعه بزرگ کرده بباشیم

انتهای پیام


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha