پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/ امام جمعه یاسوج از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در یک اقدام فرهنگی بزرگ در حوزه دین و معنویت دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: اگر انسان خوب تربیت نشود زبان او خوب کار نمی‌کند، به همین خاطر امام معصوم می‌فرماید گوش انسان بام قلب و درب ورودی است که باید مراقب واردات صحیح باشیم، چون قلب تحت تاثیر این واردات بوده و اگر مطالب درست شنیده نشود انسان منحرف خواهد شد.

وی در ادامه افزود: امروز جمعه ۱۲ آذر مصادف با تصویب قانون اساسی در سال ۵۸ توسط خبرگان قانون اساسی است. این یک قانون جامع کامل و منطبق بر مکتب اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و آن را به دانشجویان تبریک گفت و افزود: دانشجو سرمایه و عنصر محوری جامعه است دانشجو می‌تواند جامعه را از مشکلات نجات دهد و در همه ابعاد اثر گذار باشد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: دانشجویان سرمایه کشور هستند و باید تلاش کنیم دانشگاه به فرموده امام راحل کارخانه انسان سازی باشد.

حسینی تاکید کرد: امروز همه دنیا از ظالمین گرفته تا مظلومین به این انقلاب نگاه می‌کنند؛ مظلومان جهان از ما توقع حمایت دارند و باید دانشجویان با رشد علمی، ایران اسلامی را در برابر تهاجم دشمنان مسلح کرده و به یاری مظلومان عالم بشتابند.

وی در ادامه به یک اقدام در حوزه فرهنگ دینی و مذهبی اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه از محل تیپ ۴۸ فتح یکی از درب های حرمین شریفین عسگریین به سمت تبلیغات اسلامی استان حرکت داده خواهد شد. این درب باید در مدت یک سال ساخته شود و نیاز است همه هم استانی‌ها در این راه قدم خیر بردارند و هر نذر و مساعدتی داشته باشند در این راه بگذارند تا ذخیره الهی برای آنها باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: این درب قریب به ۴ میلیارد تومان هزینه دارد و همه باید کمک کنند تا به صورت شایسته ای ساخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha