جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: با توجه به جهش جدید ویروس کرونا، واکسینه شدن تمام گروه های هدف و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار اهمیت دارد و کوتاهی در این موارد حق الناس محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر، بیان کرد: دانشجویان امروز هم استکبارستیزی را مدنظر داشته باشند، همانطور که پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ دانشجویان علیه نیکسون که قصد ورود به ایران را داشت، به اعتراض برخواستند.

وی افزود: دانشجویان امید مردم و رهبر معظم انقلاب هستتد و حضرت آقا از آنها بنیه دینی و انقلابی ، تذهیب نفس و خودسازی و جهاد تبیین را خواستار شدند.

وی، هفتم آذر روز نیروی دریایی و سالروز شهادت شهید محمد ابراهیم همتی را از فرزندان شهر سمنان گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، مذاکرات برجام در دولت سیزدهم را قاطعانه دانست و افزود: مردم پشتوانه این مذاکرات هستند و امید است به خوبی به سرانجام برسد.

وی، آمار تزریق واکسن را در استان سمنان با پوشش ۹۰ درصدی دز اول مناسب دانست و گفت: با توجه به جهش جدید این ویروس، واکسینه شدن تمام گروه های هدف و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار اهمیت دارد و کوتاهی در این موارد حق الناس محسوب می‌شود.

امام جمعه سمنان در پایان گفت: همه مردم برای بارش باران و رهایی از خشکسالی دعا و نماز بخوانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha