پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: دولت سیزدهم تمام همت خود را به کار بسته که ریشه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور را بخشکاند و در این میان توجه خاصی به استان کردستان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام همت خود را به کار بسته است که ریشه مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور را بخشکاند که در این میان توجه خاصی به استان کردستان دارد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: در حال حاضر کردستان با وجود اینکه ظرفیت های خوبی که در بحث اقتصادی و کشاورزی دارد، ولی با مشکلات اقتصادی و اشتغال روبروی است و نیازمند نگاه تخصصی تر از سوی مسئولان می باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند به افرادی که برای کسب روزی حلال تلاش می کنند همواره پاداش خواهد داد و این افراد در نظر خداوند بسیار محترم و عزیز هستند.

ماموستا رستمی ادامه داد: بسیاری از آیات قرآن کریم انسانها را به وحدت و وفاق دعوت می کنند، لذا زندگی در سایه سار قرآن می تواند جامعه انسانی را به سمت آرامش و سعادت واقعی سوق دهد.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: کسانی که در جامعه همواره سربار اجتماع شناخته می شوند از رحمت خداوند به دور خوهند بود، زیرا این افراد در قبال جامعه و پیرامون خود بی تفاوت هستند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که خدمت به مردم عبادت محسوب می شود و خداوند مسئولانی که همواره به دنبال رفع مشکلات مردم هستند را مورد رحمت قرار می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha