شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاد رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، در پیامی ارتحال آیت الله سید رضی شیرازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، در پیامی ارتحال آیت الله سید رضی شیرازی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

إنا لله وإنا الیه راجعون

ارتحال فیلسوف فرزانه و استاد برجسته‌ی حوزه علمیه‌ی تهران، آیت الله سید رضی شیرازی (طاب ثراه)، مایه‌ی تاسّف و تاثّر عمیق گردید.

محضر او که از پیشگامان نهضت اسلامی و از ارکان حِکمی دوره‌ی اخیر حوزه‌ی عریق پایتخت بود، طی سالیان متمادی مجمع طالبان معنی و تشنگان معرفت بود، و هر کسی و گروهی، اعم از عامی و عالم، برحسب استعداد و استطاعت خویش از خرمن خرّم و خزان‌ناشناس وی توشه می‌گرفت.

تهی شدن مرکز جمهوری اسلامی از علمای مهذّب و جامعی چونان آیت الله شیرازی، موجب نگرانی عمیق خادمان حوزه‌ی تهران است. امید می‌رود با تدبیر و تلاش مضاعف مدیران و مدرسان عزیز در پروردن فضلا و فرزانگان صالح و متعهد، بخشی از این خلأ خطرناک جبران گردد .

اینک این ضایعه ی مولمه را، از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت حوزه‌ی علمیه ی استان تهران، ونیز مدیران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به محضر مبارک حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، ارادتمندان، شاگردان و فرزندان ارجمند آن عالم مجاهد بویژه حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین شیرازی تسلیت عرض کرده، از بارگاه باری برای بازماندگانش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء را مسئلت می دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha