جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید حسن فاضلیان

حوزه/ امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه نمایندگان امروز باید خط مشی و سیاست‌های آیت‌الله مدرس را سرلوحه خود قرار دهند، گفت: نماینده نباید فکر عزل و نصب‌ها و اینکه آیا در دوره بعد هم به مجلس می روم یا خیر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: فرد متقی به مشکل بر نمی‌خورد و اگر خدای نکرده مشکلی هم ایجاد شود، خداوند اجازه درگیری او در مشکلات را نخواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه انسان با تقوا، پیروز است، گفت: فردی که با تقوا است، روزیش از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کند خواهد رسید و موفق خواهد شد.

امام جمعه موقت همدان با بزرگداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس، یادآور شد: شهید مدرس نماینده واقعی مردم بود و مجلس را به خانه ملت تبدیل کرده بود نه خانه دولت و اطرافیان خود.

وی افزود: آیت الله مدرس نماینده وابستگان و آشنایانش نبود که تنها به فکر رفع مشکلات آنها باشد، بلکه به یاد مردم و رفع مشکلات مردم بود.

استاد حوزه علمیه همدان با تاکید بر اینکه نمایندگان امروز باید خط مشی و سیاست‌های آیت‌الله مدرس را سرلوحه خود قرار دهند، اظهار کرد: نماینده نباید فکر عزل و نصب‌ها و اینکه آیا در دوره بعد هم به مجلس می روم یا خیر باشد، وظیفه نماینده مجلس رسیدگی به مشکلات مردم و رفع دغدغه های مردم است.

وی با اشاره به اینکه تکرار نام شهید مدرس برای آن است تا این شهید الگویی برای نمایندگان مجلس و شورای شهر باشد، عنوان کرد: نمایندگان مردم در مجلس و شورا باید همانند شهید مدرس شجاع، نترس، دلاور و مستقل باشند و با تمام وجود از استقلال ایران اسلامی دفاع کنند.

حجت الاسلام فاضلیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از خدمات آیت الله جنتی در مدت زمان حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: رئیس جدید شورای هماهنگی لازم است تا توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه خود قرار دهد.

وی به برگزاری مذاکرات هم اشاره کرد و یادآور شد: هشت سال استکبار تلاش کرد تا در منطقه ترکیبی از کشورهای عبری، عربی و غربی را ایجاد کند، اما دولت سیزدهم این خواب آنها را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار داده است، مطرح کرد: در مذاکرات اولین حرف قبل از ورود به میز مذاکره، موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه است و بعد صحبت از مذاکرات هسته ای مطرح خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد دولت در ۱۰۰ روز اول، ابراز کرد: از خدا می خواهیم تا دولت در مسئولیت های خود موفق شود و مشکلات و گرفتاری های مردم را برطرف کند، البته هنوز زود است که برای رفع همه مشکلات از دولت انتظار داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha