جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
برگزاری برنامه طلیعه حضور طلاب جدید الورود حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه/ همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان و مدرسه حضرت زینب(س) میناب با حضور کادر و اساتید این دو مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، خانم عاطفه انصاری مدیر مدرسه علمیه خواهران رودان ضمن خیر مقدم و تبریک به طلاب جدیدالوورد مدرسه علمیه نرجسیه سلام الله علیها رودان و مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها میناب، بیان کرد: قدم گذاشتن در مکتب خانه اهل بیت(علیهم السلام) از عنایت و توجهات ویژه این بزرگواران است.

وی با اشاره به برگزاری همایش طلیعه حضور، ویژه طلاب جدید الورود سال تحصیلی ۱۴۰۰ با حضور مدیریت، اساتید، کادر، طلاب در امامزاده شاه قطب الدین حیدر رودان، گفت: این همایش هر ساله برای طلاب جدید الورود در سطح استانبرگزار می شود، ولی با توجه به شرایط کرونایی کشور امسال در سطح شهرستان امامزاده شاه قطب الدین حیدر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

استاد حوزه خواهران تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، تقویت انگیزه طلاب جدید الورود، آمادگی برای ورود به مدارس علمیه و آشنایی آنها با اهداف و رسالت بانوان، نقش آفرینی در تقویت و ترویج ارزش های اسلامی و انتظارات جامعه از بانوان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری همایش طلیعه حضور گامی در جهت تقویت بعد انگیزشی، تقویت معنویت و اخلاق در طلاب جدید الورود است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha