پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهروی پور

حوزه/ حجت الاسلام مهروی پور گفت: حضور جوانان بسیجی جهادگر در عرصه های مختلف، نقطه قوتی برای نظام و انقلاب است و دشمن بداند اگر روزی خواب کوچکترین تجاوزی را به کشور و نظام اسلامی ببیند، همین جوانان و نوجوانان با ایستادگی، آن را برآشفته خواهند کرد.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور، در حاشیه مراسم هفتمین روز شهادت شهید بسیجی محمد حسین مرتضایی مدافع حریم امنیت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: حضور جوانان بسیجی جهادگر در عرصه های مختلف، نقطه قوتی برای نظام و انقلاب است و دشمن بداند اگر روزی خواب کوچکترین تجاوزی را به کشور و نظام اسلامی ببیند، همین جوانان و نوجوانان با ایستادگی، آن را برآشفته خواهند کرد.

وی با اشاره به ویژگی های بسیجی جهادگر شهید بسیجی محمد حسین مرتضایی، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم این اتفاق بحث جوان بودن این شهید است، اینکه یک جوان و نوجوان چگونه تحت تعلیم مکتب الهی حضرت امام(ره) قرار دارد و پیرو ولایت و سرباز رهبری است و افتخار می کند که یک سرباز بسیجی بوده و در نهایت در همین راه هم جان خود را هدیه می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان در ادامه وجود جوانان و نوجوانان در مراسم تشییع این شهید بسیجی را یکی از نقاط قوت نظام عنوان کرد و اظهار داشت: این جوانان و نوجوانان، دوستان و همراهان این شهید بودند که با حضور در این مراسم آمده بودند تا درس جوانمردی و ولایتمداری را از راهی که او رفته است، بگیرند و ادامهدهنده آن راه باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به اینکه در شورای شهر، جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت در شهر اصفهان، چه اقداماتی انجام شده است؟،به بیان مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری؛ زندگی و سیره شهدا دانشگاه بزرگی است و بهترین و مهمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که سیره این شهدا را هنرمندانه مردم بشناسانیم.

وی تصریح کرد: در همین زمینه اقدامات بسیاری انجام شده که به مرور زمان اطلاع رسانی خواهد شد؛ یکی از مهمترین آنها برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهدای ۲۵ آبان بود که از تجلیل و تقدیر خانواده های این شهدا در مناطق مختلف شهر آغاز شد، طبیعتاً وظیفه داریم به انحاءمختلف نسل امروز را بیشتر با شهدا آشنا کنیم.

شایان ذکر است، بسیجی جهاد گر شهید محمد حسین مرتضایی، تنها فرزند حجت‌الاسلام جواد مرتضایی بود که در حین انجام وظیفه و دفاع از امنیت به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha