سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در جریان سفر به خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، در جریان سفر به خوزستان، با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی، به ارائه گزارشی درباره فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت و بیان کرد: بحمدالله حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور با رشد چشمگیر تقاضا برای تحصیل در مدارس علمیه مواجه شده است.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری و استفاده از توان بانوان طلبه افزود: در استان خوزستان بالغ‌بر هفت هزار خواهر طلبه و دانش‌آموخته وجود دارد.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: با عنایات الهی در حال حاضر طلاب و اساتید عالم و باتجربه بسیاری در مدارس علمیه خواهران استان و اهواز رشد کرده‌اند که آمادگی مدیریت در زمینه‌های علمی و فرهنگی را دارند.

وی خاطرنشان کرد: پنجاه نفر از سیصد و سیزده نفر یاران امام زمان (عج) در زمان ظهور از بانوان هستند و این امر وظیفه طلاب و دست‌اندرکاران حوزه‌های علمیه خواهران را سنگین‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است در این دیدار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان و همچنین سرپرست و معاونین حوزه علمیه خواهران خوزستان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha