پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت با تاکید بر اینکه نباید انرژی کشور را هزینه مذاکرات برجام کنیم، گفت: اگر می بینیم که کشورهای اروپایی و غربی به دنبال مذاکرات برجام هستند این خود نشان از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در حوزه هسته ای و توان موشکی و دفاعی دارد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به آغاز دور جدیدی از مذاکرات برجام، اظهار داشت: باید هیئت مذاکره کننده برجام که از سوی ایران در این گفت‌وگوها شرکت دارد، اولین و اصلی ترین اولویت خود را حفظ منافع و مصالح ملت و نظام قرار دهند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار کرد: بی شک هرکدام از طرفین این مذاکره به دنبال گرفتن امتیاز بیشتر از طرف مقابل و بالعکس دادن حداقل امتیازات است که به نظر می رسد هیات مذاکره کننده کشورمان باید به خوبی به این سیاست دوپهلوی طرفین آگاهی کامل داشته باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: البته تاریخچه این مذاکرات عملا نشان داده است که طرفین ایران همواره اهداف سیاسی خود که یکی از آنها کاهش توان دفاعی ایران است را دنبال می کنند همچنین آنها به دنبال گرفتن امتیازات دیگری همانند کاهش نفوذ سیاسی و اعتقادی ایران در منطقه هستند که بی شک این خواسته های طرفین مقابل هیات مذاکره کننده ایران از روی بی منطقی و نگاه سیاسی است.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه نباید انرژی کشور را هزینه مذاکرات برجام کنیم، بیان داشت: اگر می بینیم که کشورهای اروپایی و غربی به دنبال مذاکرات برجام هستند این خود نشان از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در حوزه هسته ای و توان موشکی و دفاعی دارد، لذا همین وضعیت رنگ و لعاب سیاسی به این مذاکرات داده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: ملت ایران در سال های اخیر بی نتیجه بودن مذاکرات برجام را به خوبی فهمیده اند و خوب به یاد داریم که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز درباره این مذاکرات اعلام کردند که خوشبین نیستند و اکنون به بیانات حکیمانه رهبری معظم انقلاب می رسیم، بنابراین دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی باید انرژی خود را بر روی حل مسایل داخلی با استفاده از توان ملی و بومی معطوف کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha