جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علامه بلادی

در زندگی شخصی، همه‌ مردم به‌طور عام می‌توانند از علامه بلادی الگو گیری کنند چرا که سرتاسر زندگی این دانشمند قابل الگوگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدنعمت‌الله رکنی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر علمایی وجود داشتند که از لحاظ فقاهت، علوم روز و پژوهش سرآمد دوران بودند که این موضوع مایه فخر و مباهات استان بوشهر است.

مسئول کمیته اجرایی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با اشاره به هفتمین دوره برگزاری این کنگره افزود: همه طلاب و روحانیون، استاد و دانشجویان این کنگره را باید از خود بدانند و در سطح بین‌المللی برندسازی کنند.

حجت الاسلام رکنی با بیان اینکه دغدغه کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) باید در تمام طول سال باشد تا به عنوان یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: دبیرخانه، سایت و ارتباطات پویا بین مردم و عوامل کنگره از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

مسئول کمیته اجرایی کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) تصریح کرد: چاپ و نشر مقالات ارسالی به کنگره و استفاده آن در حوزه میدانی از موارد تاکید شده در این کنگره است.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی علامه بلادی بوشهری(ره) بر الگو گرفتن از زندگانی این شخصیت توسط مردم تاکید کرد و گفت: در زندگی شخصی همه‌ مردم به‌طور عام می‌توانند از علامه بلادی الگو گیری کنند چرا که سرتاسر زندگی این دانشمند قابل الگوگیری است.

حجت الاسلام رکنی تاکید کرد: با وجود شرایط ویژه کرونایی کنگره علامه بلادی بوشهری(ره) تعطیل نشده و به‌ صورت مجازی به کار خود ادامه داده و سطح آن نیز نسبت به سال‌های اولیه ارتقا داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha