پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خوشبختانه اعتبار برای اقامه نماز به تمامی ادارات و سازمان های دولتی به صورت سالانه اختصاص می یابد و در این بین جایی برای بهانه آوردن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه اعتبار برای اقامه نماز به تمامی ادارات و سازمان های دولتی به صورت سالانه اختصاص می یابد و در این بین جایی برای بهانه آوردن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جامعه انسانی در همه اعصار با مشکلات بسیاری روبرو بوده است و این امری طبیعی است، مانند کرونا که اکنون جهان را متاثر از خود نموده است، ولی با این حال این صبر است که انسان را در برابر این وضعیت های دشوار همواره یاری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: در دین مبین اسلام ما ۳ نوع از صبر داریم، یکی صبر بر مصیبت، یکی صبر بر طاعات و دیگری صبر بر معصیت که این سه با نماز و توکل بر خداوند متعال برای انسان امکان پذیر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که به نوعی با نماز و سایر عبادات انس و الفت دارند همیشه افرادی معقول، اجتماعی و نوع دوست هستند لذا باید امروز در جامعه اسلامی شاهد این وضعیت باشیم.

استاد حوزه تصریح کرد: کسی که مسئولیت دبیری ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی را برعهده دارد باید بداند که مسئولیتی بسیار خطیر دارد که باید به نحو احسن آن را انجام دهد.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، مسئول بنیاد مهدویت کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: موضوع منجی عالم بشریت، بحثی جهانی است و تنها مختص به یک دین یا منطقه نمی شود، با ظهور انقلاب اسلامی این موضوع وارد مرحله جدیدی گردید.

مسئول بنیاد مهدویت کردستان گفت: اعتقاد به منجی آخرالزمان و در کنار آن داشتن تفکر عاشورایی خود اندیشه ای اصیل و بنیادی در دین مبین اسلام است که دشمنان می کوشند که این تفکرات و اندیشه های ناب معنوی و اسلامی را تحریف و یا از بین ببرند.

حجت الاسلام سادات افزود: از زمانی که بنیاد مهدویت به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد، فعالیت های ما در این راستا، منسجم تر، بهتر و علمی تر صورت می گیرد و طبق آمارهای موجود فعالیت این بنیاد در استان کردستان بسیار خوب و ممتاز است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha