پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زارع

حوزه/ حجت الاسلام زارع شرودانی از برنامه نویسی نرم افزاری براساس متد «لایتنر» در بستر اندروید برای حفظ و تثبیت بهتر واژگان قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، یکی از طلاب‌ دفتر فضلای حوزه علمیه اصفهان موفق شده با بکارگیری یک نرم‌افزار بومی راهی برای حفظ آسان و سریع آیات و لغات قرآن ابداع کند. استفاده از این روش در راستای تثبیت محفوظات نیز کاربرد دارد.

حجت الاسلام علی زارع شرودانی در گفت‌وگو با خبر نگار حوزه در اصفهان پیرامون این نرم‌افزار اظهار کرد: این نرم‌افزار در واقع کاربردهای زیادی دارد ولی در این رابطه برای مطالعه و تثبیت محفوظات قرآنی در ذهن براساس متد «لایتنر» است که قرآن‌آموزان می‌توانند با ایجاد ارتباط بهتر و خوب با این برنامه، سریع و آسان به حفظ واژگان قرآنی بپردازند.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح، مخاطبان نرم‌افزار «لایتنر» (در سیستم اندروید) را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب و پس از آن فایل‌های مختلف را در زمینه‌های متفاوت از جمله حفظ و تثبیت دریافت می کنند.

زارع شرودانی در ادامه افزود: مخاطبان طرح پس از دریافت فایل‌های مربوطه، آن‌ها را وارد نرم‌افزار می‌کنند و یاد گیری خود را آغاز می کنند.

وی گفت :این نرم افزار به صورت خاص و رایگان و صرفا برای بحث یادگیری ارائه می‌شود و فعلا در حوزه معارف اسلامی و دانش قرآنی آن را برنامه نویسی کرده ام.

این روحانی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: علاقه‌مندان با استفاده از این برنامه می‌توانند، قرآن را با سرعت بالا حفظ کرده و به تثبیت محفوظات بپردازند.

وی در ادامه بیان کرد: برای استفاده افراد از این نرم افزار تعدادی سوال تنظیم کرده ام و آن ها را تحت عنوان محتوای نرم افزار قرار داده ام تا کاربران نرم افزار تجربه راحت تری برای کار با این نرم افزار آموزشی را داشته باشند.

حجت الاسلام زارع در آخر راه ارتباطی برای دریافت این نرم افزار و طرح های آن را برقراری ارتباط با شماره۰۹۱۳۳۶۷۷۱۱۹ بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha