جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش های متعالی و جوانمردی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، صبح امروز در بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور که به همراه رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای بسیار غنی از ارزش های متعالی، شجاعت، جوانمردی، ولایتمداری، حمایت از دین، عاشورایی و امام حسینی(ع) است.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس جمعیت بسیار زیادی درگیر جنگ بودند و می تواند دایرة المعارفی از خاطرات شکل گیرد و ثبت و نشر این خاطرات بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه دفاع مقدس حاوی معارف بسیار نورانی متاثر از دین و قرآن است که نباید فراموش شوند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید همه کسانی که در دفاع مقدس دخیل بوده و در هر بخشی فعالیت داشتند یا در منطقه ای حضور داشتند و وظیفه ای که به ایشان سپرده شده است را بگویند و این اطلاعات جمع آوری و طبقه بندی شود که الحمدلله شاهد پیگیری هایی در این موضوعات هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: گاهی گفته های ما ممکن است برای خود ما معنا نداشته باشد، اما هر کسی آن چیزی که دارد را اگر صادقانه بیان کند، باعث می شود قطعات پازل بزرگ دایرة المعارف دوران دفاع مقدس شکل گرفته و زنده شوند.

دوران دفاع مقدس گنجینه‌‎ای از ارزش‌های متعالی و جوانمردی است

دوران دفاع مقدس گنجینه‌‎ای از ارزش‌های متعالی و جوانمردی است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha