پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ب

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از شرکت جهان لنت کاشان بازدید کرد و پای صحبت های کارگران این واحد تولیدی نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی،امروز دوشنبه پانزدهم آذر ۱۴۰۰، در بازدید سه ساعته ای که از قسمت های مختلف شرکت جهان لنت کاشان داشت پس از گفتگو با مدیران، مهندسین و کارگران در جریان روند تولیدات این شرکت قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در کاشان در جمع مدیران و مهندسان شرکت جهان لنت کاشان اظهار داشت: برادران لاجوردی با راه اندازی این واحد تولیدی بزرگ با ایثار و فداکاری دنیایی از عظمت را در این شرکت تولیدی بوجود آورده اند.

وی، فعالیت های تولیدی شرکت جهان لنت کاشان را برای کشورمان محوری، اساسی و ارزشمند دانست و گفت: انصافا محصولاتی که در این شرکت بزرگ تولید می شود نقش مهمی در استقلال، سربلندی و حفظ میهن اسلامی ایران دارد.

آیت الله سلیمانی، با بیان اینکه شرکت جهان لنت کاشان به جز لنت هواپیما، کلیه لنت های مورد نیاز ماشین آلات کشور را تولید می کند، افزود: جای خرسندی است که این شرکت توانسته با بومی سازی لنت هایی را که در شرایط تحریم با مشکلات فراوان از طریق چندین واسطه از کشورهای خارجی با دلارهای سنگین وارد می کردیم، تولید نماید.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تولید لنت هواپیما در این شرکت در حال تحقیق و بررسی است، ادامه داد : برای میهن اسلامی باعث افتخار است که تلاشگران عرصه صنعت در این شرکت با بومی سازی توانستند لنت های ماشین های سنگین و سبک، واگن های راه آهن ،لنت چاههای عمیق ۴ هزار متری و... را تولید و با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

امام جمعه کاشان ،با تقدیر از ایثار و فداکاری خانواده لاجوردی ها، یادآورشد : تعهد ، تخصص و دلسوزی بسیار بالای مدیران ، مهندسین و کارگران این شرکت قابل ستایش می باشد.

وی ، تصریح کرد :برادران لاجوردی توانسته اند نام و آوازه زیبای خود را که از گذشته ایران زمین، از لاجوردی های بزرگ به یادگارمانده با راه اندازی این واحد تولیدی بسیار بزرگ به خوبی حفظ نمایند.

عضو خبرگان رهبری، تاکید کرد :توقع ما از دولتمردان ،سیستم حاکمیتی، بانکها و مسئولان ادارات این است که کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی کشور، خصوصا شرکت جهان لنت کاشان را که در جلوگیری از خروج ارز و استقلال اقتصادی کشور تاثیر به سزایی دارند، پشتیبانی و حمایت نمایند.

وی، با بیان اینکه تولیدات جهان لنت کاشان با حیات بشری سر و کار دارد، افزود: با توجه به اینکه لنت بالاترین ضریب امنیتی خودروها و وسایل لنت بر را تامین می کند، قطعا تلاشگران در این عرصه دقت لازم را در تولید این محصولات بکار می برند.

آیت الله سلیمانی، در پایان عنوان کرد: پیچیدگی هایی که شرکت جهان لنت کاشان در تولیدات محصولاتش دارد بسیار طاقت فرسا، فرسایشی و خسته کننده می باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار سیدحسین لاجوردی مدیر عامل شرکت جهان لنت کاشان، با ارائه گزارشی از فعالیت ها، اظهار داشت: ۲۴۰۰ نوع محصولات لنت در این شرکت تولید می شود.

لاجوردی، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۵۰۰ کارگر در این شرکت مشغول کارمی باشند، گفت: دو سال قبل بزرگترین صادرکننده لنت در کشور بودیم ولی در سال جاری به علت مشکلاتی، صادرات لنت این شرکت متوقف شد.

مدیر عامل شرکت جهان لنت کاشان، با بیان اینکه محصولات این شرکت قابل رقابت با کشور چین می باشد، تصریح کرد: کیفیت لنت های تولیدی این شرکت بالاتر از کیفیت لنت های چینی است.

وی، در پایان از تولید لنت کلاج خودروهای سنگین و سبک با تیراژ بسیار بالا در سطح کشور خبرداد و یادآور شد: سالانه بیش از ۵ میلیون قطعه لنت کلاج در این شرکت تولید و به بازار عرضه می شود.

بومی سازی قطعات فنی افتخاری بزرگ برای مهندسین ایرانی است

بومی سازی قطعات فنی افتخاری بزرگ برای مهندسین ایرانی است

بومی سازی قطعات فنی افتخاری بزرگ برای مهندسین ایرانی است

بومی سازی قطعات فنی افتخاری بزرگ برای مهندسین ایرانی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha