جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سالروز شهادت سر لشگر خلبان بسیجی شهید احمد کشوری

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت سالروز شهادت سر لشگر خلبان بسیجی شهید احمد کشوری،‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکرمانشاه، روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان به مناسبت سالروز شهادت سر لشگر خلبان بسیجی شهید احمد کشوری»، بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ...

تربیت انسانهای مومن و غیور در دامان مادرانی از جنس عفاف و رهرو مادر سادات امکان پذیر است، هر چند فرعون ها مانع طلوع خورشید دین و نجابت و پاکی بر خانه های اهل ایمان شوند.
شیر مردی از تبار غیرت و حماسه در دوران خفقان طاغوت پهلوی با حفظ دین و اعتقاد خویش و همرزمان غیورش، یک تنه به یاری قیام حضرت روح الله(ره) برخاستند و خطر را به جان خریدند، تا اینکه صفحه شب پرستان توسط فرزندان قرآن و مکتب حیاتبخش اهل بیت(ع) بر چیده شد و خورشید انقلاب اسلامی در این سرزمین طلوع کرد.

احمد کشوری نظامی مومن و مبارز، آنهم در اوج خفقان رژیم طاغوت فعالیت مذهبی، یعنی امضای مرگ به دست خود، اما تقدیر الهی او را مأمور تار و مار نمودن ارتش بعثی صدام قرار داد، تا سیمرغ جانش را در آسمان غرب تقدیم حضرت جانان نماید.

شهید کشوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جبهه کردستان و با جنگ تحمیلی خود را وقف جبهه‌های نبرد علیه بعثیون و متجاوزان نمود و در بسیاری از عملیات‌های مهم دفاع مقدس شرکت داشت.

آن شیر مرد روزهای سخت و چکاوک شهر مردانگی، برغم هیمنه ماشین جنگی صدام با پشتیبانی بدون وصف استکبار جهانی و دلارهای نفتی سران مرتجع عرب، با کمک رزمندگان اسلام اعم از ارتش جان برکف، سپاه دلیر و بسیج قهرمان توانستند، با سرافرازی از تمامیت ارضی کشور دفاع کند و تابلویی ماندگار از همت، غیرت و اطاعت سربازان جان برکف و وفاداران به امام(ره) امت را به یادگار گذاشتند.

«سیمرغ آسمان غرب» در اوائل جنگ که رزمندگان اسلام سر و سامان و آرایش جنگی محکمی نداشتند، بارها با ایثار و شجاعت تمام صفوف تانک های عراقی را به آتش کشید و عرق خستگی را از جان لشگریان حق شست و از طرفی هیمنه سپاهیان کافر بعثی را در هم کوبید.

هنوز مردم غرب کشور این انسانهای نجیب و قدردان، رشادت و مردانگی تیز پروازان هوانیروز، خصوصا شهیدان: شیرودی و کشوری را در یاد دارند و شور و حماسه آنان را سینه به سینه در گوش فرزندان خود زمزمه می کنند.

دیروز دلیر مردان خون و آتش برای حفظ مبانی اسلام و انقلابی اسلامی با لبیک به ندای امام راحل و عظیم الشأن خطر را به جان خریدند، تا ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی آسیب نبینند، اما امروز ما هم باید تابع امر ولی امر و امامت امت بوده و با تبیین حقایق در جنگ نرم دشمن، نیروی مسلح بصیر و انقلابی باشیم.

روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha