پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خبازی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) با رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین خبازی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) در راستای ایجاد تعاملات در زمینه توجه بیشتر به امور جوانان سرباز با مدیر کل اداره ورزش و جوانان دیدار کرد.

وی هدف این جلسه را تعاملات بیشتر در خصوص پر کردن اوقات فراغت کارکنان وظیفه، برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی ویژه جوانان با استفاده از اساتید برجسته و مهارت آموزی کارکنان وظیفه در حوزه ورزش و تربیت بدنی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد اجرای برنامه هایی کیفی در این حوزه باشیم.

در ادامه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان قم، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزشکاران در استان قم و وضعیت مطلوب اماکن ورزشی در این استان، به همکاری این نهاد با نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: گسترش ورزش همگانی علی الخصوص ورزش صبحگاهی و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی سبک زندگی سالم جهت جوانان و برگزاری دوره تربیت مربی ورزش های مختلف جهت ایجاد زمینه اشتغال سربازان پس از طی دوره خدمت مقدس سربازی در برنامه های اجرایی این اداره می باشد و با هماهنگی بیشتر با نیروهای مسلح علی الخصوص ارتش در صدد اجرای این برنامه ها می باشند.

رسول منعم بازدید میدانی از فضای ورزشی و حضور در گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) را گام نخست در تنظیم تفاهمنامه کاری و اجرای برنامه های مدنظر اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha