جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای مدافع حرم

حوزه/ فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم همزمان با آغاز دهه فجر سال جاری در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار اسدالله گنجعلی طی سخنانی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر این که یکی از مسائل بسیار مهم معرفی هر چه بیشتر سیره و سبک زندگی شهدا از جمله شهدای مدافع حرم است، اظهار داشت: این شهدا کسانی هستند که مظلومانه به شهادت رسیدند و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری هم اجر و پاداش جهاد را با خود داشتند و هم هجرت در راه خدا را.

وی افزود: یکی از کارهای ما در همین راستا، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم است که دوازدهم بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم با حضور مردم، مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار می گردد.

گنجعلی همچنین گفت: این برنامه همزمان با عملیات نبل الزهرا برگزار می‌شود، ضمن آن که در آن از کشتی‌گیر خوب کشورمان جناب آقای گرایی و نیز مادر شهید معماریان تجلیل به عمل می آید.

وی بیان داشت: همچنین در ۱۰ مدرسه و ۱۰ مسجد نیز یادواره‌های شهدای مدافع حرم برگزار می شود تا به این طریق نسل جدید و آحاد مردم بیش از پیش با حماسه و رشادت این شهدای غیور و مظلوم آشنا گردند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) در خاتمه گفت: از دیگر برنامه‌های جانبی این یادواره، برگزاری تور دوچرخه‌سواری از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا گلزار شهدای مدافعان حرم است که در این برنامه نیز یاد و خاطره شهدا گرامی داشته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha