جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شکری

حوزه / معاون تهذیب مدرسه علمیه رسول اکرم شهر مریانج، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا با موبایل، گفت: طلاب از طریق آشنایی با مباحث تولید محتوا در فضای مجازی و کسب تخصص در این عرصه می‌توانند فعالیت‌های تبلیغی خود را با استفاده از این ظرفیت گسترده‌تر نماید.

حجت الاسلام علی شکری، معاون تهذیب مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اینکه فضای مجازی در دنیای امروز جزء جدای نشدنی از جامعه است، اظهار داشت: در شرایطی که رسانه‌های مجازی بیشترین تاثیرگذاری را بر جامعه دارند، هر مجموعه و فردی که توانایی بیشتری در این حوزه داشته باشد، می‌تواند به راحتی به اهداف خود دست پیدا کند و مخاطبان را به خود جذب کند.

وی افزود: در این فضا هر چه مطالب با هنر و ظرافت بیشتری بیان شود، علاقه بیشتری نیز در مخاطب برای دیدن مطالب ایجاد می‌شود و به دنبال آن هم با استقبال گروه‌های مختلف همراه خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهر مریانج با تاکید بر اینکه آشنایی طلاب با فعالیت در بستر فضای مجازی و استفاده بهینه از آن یک ضرورت است، گفت: در شرایط فعلی و با وجود شیوع بیماری منحوس کرونا بسیاری از کلاس‌ها و مجموعه‌های آموزشی برای برگزاری جلسات خود از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنند و قطعا کسی که به این مسائل آشنا باشد، می‌تواند نتیجه بهتری را کسب کند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا با موبایل، با همکاری ستاد اقامه نماز استان در مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص)، خاطر نشان کرد: طلاب از طریق آشنایی با مباحث تولید محتوا در فضای مجازی و کسب تخصص در این عرصه می‌توانند فعالیت‌های تبلیغی خود را با استفاده از این ظرفیت، گسترش دهند و با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام شکری، با بیان اینکه اساتید حوزه‌های علمیه همیشه دغدغه رشد و پیشرفت طلاب را داشته و دارند، یادآور شد: با توجه به استقبال خوب طلاب مدرسه، برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی در آینده در دستور کار مدرسه قرار گرفته و لذا تلاش می‌کنیم تا با دعوت از اساتید و فعالان این عرصه گامی مثبت در عرصه افزایش توان طلاب در حوزه‌های مختلف برداریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha