جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدا

حوزه/ یادواره شهدای طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن(ع) دهاقان، امسال با حضور مادر شهید گمنامی بود که به تازگی از طریق آزمایش دی ان ای بعد از ۳۵ سال شناسایی شده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، یادواره شهدای طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن(ع) دهاقان امسال به همت معاونت تهذیب این مدرسه با حضور آحاد مردم اصفهان برگزار شد.

مراسم یادواره امسال این مدرسه متفاوت از سال‌های گذشته بود؛ چرا که طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) میزبان مادری شهید گمنام روستای قمبوان شهرستان دهاقان، شهید مهدی سلطانی بودند که بعد از ۳۵ سال چشم انتظاری، از طریق آزمایش دی ان ای در رودسر شمال شناسایی می شود.

نکته جالب از شناسایی این شهید گمنام بعد از ۳۵سال، این است که پدر شهید بعد از تست دی ان ای جواب نگرفته است ولی اخیرا پسر شهید سلطانی، به بیماری مغز و استخوان دچار می گردد که بعد از تست گرفتن از فرزند شهید جهت پیوند، فقط در سیستم یک نفر دی ان ای مطابقت دارد که یک شهید گمنام بوده که در رودسر شمال به خاک سپرده شده و این قصه پیدا شدن این شهید گمنام شهرستان دهاقان می شود.

روایتگری توسط راوی برجسته استانی مهدی گنجی پور، مداحی برادر شریعت و خواندن دکلمه و بیان قسمتی از وصیت این شهید گمنام تازه شناسایی شده، شهید مهدی سلطانی توسط طلبه جوان مدرسه علمیه دهاقان و اجرای گروه سرود ولایت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) دهاقان، همراه با پخش کلیپ لحظه وصال مادر شهید سلطانی در رودسر شمال از جمله برنامه های این یادواره شهدای طلاب و روحانیون دهاقان بود.

یادواره شهدای طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن(ع) دهاقان برگزار شد + عکس

یادواره شهدای طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن(ع) دهاقان برگزار شد + عکس

یادواره شهدای طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام حسن(ع) دهاقان برگزار شد + عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha