جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در طول تاریخ مبارزات ملت های مظلوم و ستمدیده در اکثر کشورهای دنیا حتی کشورهای غربی دانشجویان فهیم و آگاه طلایه‌دار جنبش‌های انقلابی بر علیه حاکمان مستبد بوده و هستند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک روز دانشجو وگرامیداشت یاد شهدای این روز، اظهارداشت: شانزدهم آذرماه سالگرد شهادت ۳ دانشجوی فعال و انقلابی، شهیدان «احمد قندچی»، «شریعت رضوی» و «مصطفی بزرگ نیا» در سال ۱۳۳۲ می باشد که توسط دژخیمان رژیم پهلوی ومزدوران آمریکای جهانخواردر دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: بنابراین این روز از سوی مسئولان فرهنگی کشور به منظور تکریم و بزرگداشت دانشجویان بیدار و انقلابی به عنوان روز دانشجو انتخاب گردیده است.

حجت الاسلام سادات گفت: این روز یادآور روحیه استکبارستیزی و عدالت‌خواهی قشر فرهیخته جامعه ایرانی یعنی دانشجویان عزیز می باشد که همواره در تمام عرصه های علمی، سیاسی و فرهنگی، دفاع مقدس و دوران سازندگی همواره دغدغه ایران آباد و آزاد را داشته و با بینش عمیق خود پیش قراولان مسیر عزت و اعتلای ایران اسلامی بوده اند و راه را بر مسیر عناصر نفوذی و اخلالگران اقتصادی و دزدان بیت المال دشوار کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در طول تاریخ مبارزات ملت های مظلوم و ستمدیده در اکثر کشورهای دنیا حتی کشورهای غربی دانشجویان فهیم و آگاه طلایه‌دار جنبش‌های انقلابی بر علیه حاکمان مستبد بوده و هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha