جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه توجیهی طلاب اَمریه در حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری طرح توجیهی یکروزه و ارتقاء سطح کار آمدی طلاب اَمریه در آموزش و پرورش، با حضور استاد اعزامی از قم و شرکت بیش از ۳۰ نفر از طلاب وظیفه این استان خبر داد.

حجت الاسلام میر نجات نوروزی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اهداف برگزاری طرح توجیهی طلاب اَمریه، اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم در خصوص مبلغین، حضور طلاب جهت گذراندن اَمریه در آموزش و پرورش است.

وی در ادامه گفت: امروزه یکی از جایگاه مهم و با اهمیت که نباید حوزه از آن غافل باشد، حضور مبلغین و طلاب در میان نسل آینده ساز مدارس آموزش و پرورش می باشد.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه، در خصوص نیاز هر یک از مدارس دولتی به هادی و فعال فرهنگی مسلط به سواد رسانه ای، اظهار داشت: دسترسی آسان به فضای رها شده مجازی برای آحاد جامعه، خصوصا دانش آموزان و از طرفی بارگذاری مطالب شبهه ناک اعتقادی و در راستای تخریب نظام اسلامی، نیاز به جوابگویی ابهامات و شبهات نسل جوان بیشتر می کند.

وی در پایان گفت: بر این اساس تفاهمات بوجود آمده با مدیر کل آموزش و پرورش استان، بیش از ۳۵ نفر از طلاب جوان بعنوان طلبه وظیفه در مدارس مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha