شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز پرستار

حوزه/ رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: همایش تجلیل از پرستاران نمونه و خانواده شهدای کادر درمان استان قم، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید سجاد موسوی قیداری اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، همایش تجلیل از خانواده شهدای کادر درمان استان قم به همت اوقاف ناحیه یک و با مشارکت مرکز افق مزار مقدس شیخان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش بعد از نماز مغرب و عشاء جمعه ۱۹ آذرماه مصادف با پنجم جمادی الاول سالروز میلاد بانوی صبر و ایثار، در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) و با قرائت قرآن توسط حجت‌الاسلام خورشیدی آغاز می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه سخنرانان همایش مذکور، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف قم خواهند بود گفت: در این همایش که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، از خانواده شهدای کادر درمان استان قم تجلیل به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این همایش می‌توان به اجرای گروه سرود میثاق، مدیحه‌سرایی کربلایی جواد هاشمی قمی، اجرای جنگ شادی با حضور محمد پور صباغ و پخش کلیپ با عنوان خدمات درمانی از محل عواید موقوفات استان قم اشاره کرد.

موسوی قیداری، ادامه داد: در پایان همایش هم از منتخبین جامعه پرستاری استان قم و خانواده شهدای کادر درمان توسط مسئولان استان قم تجلیل به عمل می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha