پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با طلاب و اساتید مدارس علمیه شهرستان شوشتر

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، خواستار حضور مؤثرتر روحانیت انقلابی در بین مردم شد و بیان کرد: روحانیون ضمن تلاش برای کسب علم می‌بایست جامعه را نقش‌آفرینی در عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر هدایت نمایند و خود در اجرای این دو واجب دینی پیش‌قدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع کادر، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان شوشتر، به اهمیت نقش‌آفرینی روحانیت انقلابی در عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد.

این جلسه که به‌صورت پرسش و پاسخ در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد، ابتدا طلاب سؤالات خود را مطرح کردند و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و قائم‌مقام شورای حوزه‌های علمیه استان خوزستان به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد ضمن بیان جایگاه و نقش روحانیون در جامعه، خواستار حضور مؤثرتر روحانیت انقلابی در بین مردم شد و افزود: روحانیون ضمن تلاش برای کسب علم می‌بایست جامعه را نقش‌آفرینی در عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر هدایت نمایند و خود در اجرای این دو واجب دینی پیش‌قدم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: طلاب در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه‌های علمیه مانند ترغیب جوانان مؤمن به فرزند آوری به‌منظور جلوگیری از پیر شدن جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha