جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست نمایندگان کسبه جمعه بازار یاسوج با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمددر نشست با نمایندگان جمعه بازار یاسوج اظهار کرد: بستر لازم جهت گفت‌وگو و شنیدن نظرات مدیران و کارشناسان با نمایندگان کسبه جمعه بازار، را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام حمزه پیش قدم، طی نشستی با نمایندگان کسبه جمعه بازار شهر یاسوج، فلسفه نظام دینی و رسولان وحی را برای اجرای عدالت در تمام ابعاد زندگی بشریت دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز نشات گرفته از کلام وحی و سنت رسولان الهی است؛ که در مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی شکل گرفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: امروزه مطالبه گری یکی از راههای اجرای عدالت اداری و اجتماعی است که به برکت انقلاب اسلامی این حق، در قانون برای همه آحاد جامعه در نظر گرفته شده است. در صورتی که چنین حقی در نظام های پیشین کشور ایران و نظام هایی که هم اکنون بر دنیا حاکم است، جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام پیشقدم با بیان اینکه مطالبه گری باید دارای ابعاد علمی و کارشناسی و بدون از حب و بغض شخصی در راستای احقاق حق و منافع ملی باشد تا بتواند منجر به نتیجه شود، خاطر نشان کرد: در همین راستا، ستاد امر به معروف ‌و نهی از منکر استان ضمن حمایت از مطالبه گری در تمام عرصه ها و زمینه ها با این دو شاخص کلی، اعلام می نماید که در مسیر مطالبه کسبه ی جمعه بازار یاسوج، با بررسی همه جوانب موضوع و مدارک موجود و زمینه سازی، بستر لازم جهت گفت و گو و شنیدن نظرات مدیران و کارشناسان با نمایندگان کسبه محترم جمعه بازار، را فراهم خواهد کرد و مطالبه به حق کسبه جمعه بازار یاسوج را پیگیری می‌کنیم.

وی ضمن دعوت کسبه جمعه بازار به آرامش و پیگیری مطالبات از طریق قانونی، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای به نتیجه رساندن این موضوع و احقاق حق کسبهٔ جمعه بازار یاسوج، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

حجت الاسلام پیشقدم اعلام، آمادگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در موضوع تشکیل پرونده گروه های مطالبه گری برای کسبه مطرح کرد و افزود: از طریق گروه های جهادی روند این پرونده در مسیر قانون قرار می گیرد و یقینا حصول نتیجه قطعی تر خواهد شد.

در پایان آقای تیربند، نماینده کسبه جمعه بازار یاسوج به بیان مطالبی پرداخت و ضمن ارائه اسنادی در این زمینه به ستاد استان، درخواست پیگیری موضوع را داشت.

لازم به یاد آوری است که جمع زیادی از اهالی جمعه بازار یاسوج با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، خواسته‌های خود را به گوش مسئولان رسانده و خواهان رسیدگی جدی به مشکلات این بازار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیما IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    درود خدا بر مرد خستگی ناپذیر جبهه فرهنگ و علم و ادب و مطالبه گر استان کهگیلویه و بویر احمد جناب آقای حاج امیر امیرپور به حق که همیشه با بی عدالتی در ستیز بودی و چه شب های که بیاد محرومان نبودی همه ما به وجود انسانهای مثل شما افتخار میکنیم
  • علی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 0
    میشه بفرمایید اولا و بالذات رسیدگی به این مسئله وظیفه کدوم نهاد هست اصلا ستاد امر به معروف اینجا چکاره هست
  • امین IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    هر نهاد دولتی که از این بازار خطرناکه حکایت کنه باید پاسخگو باشه شهردار که توانایی جمع آوری این مکان را ندارم باید استفا بده