چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: علم و تعهد در کنار هم از یک دانشجو یک مدیر توانمند، انقلابی و متعهد به ملت و نظام می سازد، بنابراین تعهد در برابر نظام و انقلاب دانشجویان را در مسیر علمی شان تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی صبح امروز در نشستی با جمعی از اساتید دانشگاهی و دانشجویان نخبه استان کردستان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاهیان و دانشجویان سرمایه های آینده نظام و مملکت محسوب می شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرگونه هزینه در دانشگاه های کشور به نوعی یک سرمایه گذاری بلندمدت و البته سودمند برای آینده کشور محسوب می شود.

امام جمعه سنندج اظهار کرد: دشمنان با علم به اینکه دانشجویان مدیران و مسئولان فردای این نظام هستند همواره برنامه های بسیاری برای استحاله فکری و عقیدتی این قشر در دستور کار خود دارند و تلاششان این است که دانشجوی انقلابی و پیرو خط امام و ولایت را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

ماموستا رستمی ادامه داد: از دانشجویان می خواهیم که هرگز خود را وارد بازی های خطرناکی که دشمنان در قالب گروه ها و جریان های سیاسی راه اندازی می کند، نکنند، زیرا ورود به این جریانات اهداف متعالی دانشجو را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشجو باید علاوه بر تحصیل و علم آموزی در حوزه های دیگر نیز حضور فعال داشته باشد، نباید دانشجو خود را از جامعه جدا بداند، دانشجو باید در کارهای عام المنفعه و شرکت در گروه های جهادی همیشه پیشرو باشد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: علم و تعهد در کنار هم از دانشجو یک مدیر توانمند، انقلابی و متعهد به ملت و نظام می سازد، بنابراین تعهد در برابر نظام و انقلاب دانشجویان را در مسیر علمی شان تقویت می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    با سلام و احترام بر جناب آقای ماموستای بسیار دوست داشتنی ، که هر وقت تصویر چهره ی نورانی این عزیز را می بینم و سخنان دلنشینش را میخوانم ، خیلی شاد می شوم ، خدای تعالی شاد و همچنان که هستند سر بلندشان کند . ماموستای خوب و بزرگوار ما __ترا دوست داشتن شده کار ما __ همیشه تو بودی بهین یار ما __ز پشتان سبک کرده ای بار ما __ کلامت لطیف و بیانت وزین __کنی شاد و خرم قلوب حزین __ نبوده است دلهای ما از چدن__ لذا عاشقت حق داریم شدن با عرض ادب و ارادت و احترام ، محمد مهدی اسلامی .