شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه

حوزه/ کارگروه حوزوی عفاف و حجاب با حضور جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمدتقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف استان قم، در جلسه کارگروه حوزوی عفاف و حجاب، ضمن تبیین اهمیت عفاف و حجاب به ویژه در شهر مقدس قم گفت: متأسفانه شاهد ناهنجاری و بدپوششی در شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بوده که این موضوع با شأن و جایگاه این شهر مقدس و حرم مطهر سازگاری ندارد.

وی با اشاره به دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب اظهار داشت: ما به عنوان ستاد از تمامی دستگاه‌های متولی عفاف و حجاب که در مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای انقلاب فرهنگی به آن اشاره شده است می‌خواهیم تا به وظایف خود به نحو احسن عمل نمایند.

حسینی سپس به تشکیل واحد خانواده و عفاف و حجاب در ستاد امر به معروف کشور اشاره کرده و بیان نمودند: به خاطر اهمیت عفاف و حجاب و خانواده در ساختار ستاد کشور اداره کلی برای ساماندهی در این رابطه تشکیل شده است.

لازم به ذکر است: کارگروه حوزوی عفاف و حجاب به دستور مدیر حوزه‌های علمیه برای بررسی و ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب کشور با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه تشکیل گردیده و وظیفه اصلی آن بررسی اسناد بالادستی به ویژه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و بومی‌سازی آن برای اجرا در سراسر کشور می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha