پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت استان همدان و بسیج همگانی مسئولین، مردم و علما گام‌های بلندی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خطیب، وزیر اطلاعات، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان اظهار کرد: با حضور و پشتوانه مردم و رهبری حکیم فرزانه، شاهد یک وحدت در بین مسئواین در سطح کشور هستیم که باید با یک حرکت انقلابی از جانب مسئولین به مردم به خوبی خدت‌رسانی شود.

وی ادامه داد: شرایط کنونی کشور و مشکلات با همین انسجام و همدلی‌ها مرتفع خواهد شد و همت و تلاش دولت آقای رئیسی بر این است که بتوانند خدمت مؤثری را برای مردم انجام بدهند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه کشور موفق شده تا گره وابستگی به تحریم را باز کند، گفت: امروز خود دشمنان جمهوری اسلامی اعتراف دارند که تحریم‌ها دیگر اثر ندارد و شاهد هستیم که امروز ایران با اقتدار در مذاکرات حاضر می‌شود و این امر پیروزی بزرگی برای ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مردم از ما انتظار دارند که مشکلات و سختی های آنان را درک و قدمی برای آنان برداشته شود و مطالبات به حق آنان محقق گردد، لذا باید همه توان خود را در این جهت به کار گیریم.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه باید با بهره‌گیری از ظرفیت استان و بسیج همگانی مسئولین، مردم و علما گام‌های بلندی برداشته شود، تصریح کرد: همدان مرکز علم و پژوهش است و مردم از علما انتظار دارند در جهت حل معضلات اجتماعی گام برداشته شود.

وجود انسجام وحدت در همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی، امام جمعه همدان نیز در این دیدار اظهار کرد: استان همدان به امنیت پایدار رسیده است و این امر مرهون زحمات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که از همه این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در همدان انسجام خوبی بین مسئولین و احزاب شکل گرفته است و این انسجام در تقویت امنیت و پیشرفت استان مؤثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی گفت: استان همدان دارای ۸هزار شهید است که قریب ۱۰۰ تن از آن شهدای روحانی هستند؛ شهیدان همدانی و چیت‌سازیان آبروی استان هستند و نام انها برای استان امنیت ساز است که حقیقتا امنیت موجود را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    آقای وزیر ! دولت عزیز شما برای مردم ایجاد مشکل نفرماید حل آن پیشکش!!!