پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه گذر از مشکلات اقتصادی تنها با مدیریت جهادی و علمی امکان پذیر است، گفت: دانشگاهی که در مسیر درست و واقعی خود حرکت کند در آینده ضامن یک جامعه ایده آل و آرمانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار محمدصادق حسینی امروز در همایش «تجلیل از دانشجویان جهادگر بسیجی فعال در طرح شهید قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: دانشجویان باید بدانند که گروه ها و جریان هایی هستند که همواره به دنبال نفوذ در دانشگاه های کشور و حاشیه سازی هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: آینده این انقلاب و نظام در گرو شما دانشجویان است، داشتن روحیه انقلابی، تعهد و علمی آینده این کشور را در برابر دشمنان تضمین می کند.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی به همت بسیاری از نخبگان به ویژه دانشجویان در قله های رفیع علم و صنعتی قرار گرفته است و ان شاء الله به زودی در همه عرصه ها به یک خودکفایی تاریخی خواهیم رسید.

سردار حسینی تاکید کرد: تنها در سایه امنیت است که می توان در حوزه های عمرانی، صنعتی، اقتصادی و... سرمایه گذاری نمود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه جایگاه دانشجوی ایرانی امروز در جهان بسیار والاست، اظهار داشت: قدرت نرم افزاری امروز ایران با گذشته به هیچ وجه قابل قیاس نیست و این یک امتیاز و یک مزیت بزرگ در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه گذر از مشکلات اقتصادی تنها با مدیریت جهادی و علمی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: دانشگاهی که در مسیر درست و واقعی خود حرکت کند در آینده ضامن یک جامعه ایده آل و آرمانی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha