پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 996587
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان

حوزه/ در سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به استان گلستان، مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، صبح پنج شنبه در بدو ورود به گلستان با تشکر از مردم، مسئولان، نماینده ولی فقیه و استاندار و مدیران گلستان بیان کرد: گلستان دارای تنوع اقوام، آب و هوای مختلف و مواهب الهی و دارای جنگل، دشت، کوه و کوهپایه، ساحل و جلگه است.

وی اضافه کرد: استان گلستان برخوردار از اقوام و طوایف مختلف است که در کمال انسانیت و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند، لذا باید مواهب خدادادی برای آرامش، امنیت و رفاه مردم بیشتر استفاده شود.

رئیس قوه قضائیه به استان گلستان گفت: وظیفه خود می‌دانیم مسئولان، دولت و قوه قضائیه در همه استان‌ها حضور یافته و سرکشی کنند و با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم برای رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.

حجت الاسلام محسنی اژه ای بیان کرد: هر استانی مولفه‌ها و مسائل خاص خود را داشته و نمی‌توان برای همه استان‌ها یک نسخه واحد پیچید؛ ممکن است مشترکاتی با هم داشته باشند اما باید به مسائل به صورت جداگانه پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه ما باید به وعده‌های خود عمل کنیم، گفت: علاوه بر بررسی مشکلات قضائی و حقوقی استان، سایر مسائل را هم به صورت غیرمستقیم بررسی کرده و آن را در جلسه سران قوا مطرح خواهیم کرد.

در سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به استان گلستان، مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان بررسی شده و دیدار با مردم، قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌ها رئیس قوه قضاییه است.

همچنین اعضای شورای عالی قضایی که همراه رئیس قوه قضائیه هستند، امروز در حاشیه سفر به هشت شهرستان سفر و با شهروندان دیدار خواهند کرد، همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی معاون رئیس قوه قضائیه با علمای شیعه و سنی دیدار کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha