جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت سال سخت بر مملکت گذشت و متاسفانه مردم آن گونه که باید دیده نشدند و همه چشم امید دولت‌مردان به برجامی بود که نافرجام ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست فعالان سیاسی با نماینده ولی‌فقیه در استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمةالزهرا(س)، بیان کرد: شورای وحدت به خاطر رسالتی که بر عهده دارد خود را در عرض هیچ جناح سیاسی درون استان نمی‌بیند و با نگاهی برادرانه به همه جریانات درون استانی تلاش می‌کند با رویکردی حمایتی از همه آنها، زمینه رقابت سالم را برای آنان فراهم آورد تا منجر به توسعه استان شود.

وی افزود: در وهله اول از مسئولینی که توسط دولت انقلابی منصوب می‌شوند حمایت می‌کنیم و در وهله دوم به نفع عموم مردم مطالبه‌گری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی ادامه داد: مطالبات شورای وحدت رنگ و روی حزبی و جناحی نخواهد داشت، بلکه مطالبات ما در جهت رشد و توسعه استان و به نفع عموم مردم هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما خود را موظف به اطاعت از نماینده ولی فقیه در استان می‌دانیم و آمادگی این را داریم تا بعنوان یک بازوی توانمند در کنار شما باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور طبیعی برای انجام فعالیت‌های اجتماعی-سیاسی نیازمند بازوانی هستید تا بتوانید هم مردم را دلگرم در صحنه نگه‌دارید، خواسته‌های به حق و منطقی مردم را مطالبه کنید.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از آنجایی که شورای وحدت از احزاب، نمایندگان روحانیت و افراد ذی‌نفوذ در سطح استان تشکیل شده است آمادگی این را دارد تا میان فعالین دستگاه‌ها و گروه‌های سیاسی بعنوان یک سرباز ایفای نقش کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی گفت: از آنجایی که ممکن است طی فعالیت‌های سیاسی احزاب و جریانات درون‌نظام ممکن است دچار رقابت شوند و نیاز باشد شما دست پدرانه بر سر آنها بکشید و مواضع آنها را به هم نزدیک‌تر کنید، شورای وحدت آمادگی دارد تا به جهت نفوذی که در سطح استان دارد، به طور متواضعانه و مطیعانه نقش خود را ایفا کند.

وی بیان کرد: شورای وحدت نه به دنبال منافع شخصی است و نه به منافع جناحی، گروهی، حزبی و سیاسی، چرا که هر حزب کار خود را انجام می‌دهد و حضور دبیر حزب در اینجا به این‌خاطر است که همه عزم‌ها یکجا جمع شود و از همه نیروهای دارای نفوذ در راستای توسعه استان استفاده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفدر پناهی ادامه داد: بنابراین شورای وحدت با هیچ حزب، گروه و فعالین سیاسی در استان در رقابت جناحی نیست و تحت هیچ شرایطی از مسئولین مطالبه جناحی یا گروهی ندارد.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آن چیزی که مردم را با مشکل مواجه کرده این که هشت سال سخت بر مملکت گذشت و متاسفانه مردم آن گونه که باید دیده نشدند و همه چشم امید دولت‌مردان به برجامی بود که نافرجام ماند. اکنون مردم با امید خواسته‌های خود را طلب می‌کنند.

وی گفت: این روزها رسانه‌های بیگانه با تبلیغات و فعالیت‌های منفی دارند یاس و ناامیدی را به مردم القاء می‌کنند، اما مسئولین باید مصمم و پر تلاش کاری کنند تا رویای دشمنان هرگز به وقوع نپیوندد و مردم به خواسته‌های منطقی خود برسند.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نماینده ولی فقیه به‌ عنوان پدر معنوی استان رسالتی دارند تا با ایجاد رفاقت و صمیمت میان همه جریان‌های درون نظام با هر دیدگاه خاص سیاسی پیرو نظام و رهبری در جهت توسعه این استان قدم بردارید و شورای وحدت مصمم است تا در عرصه حضور جریانات سیاسی پیش‌قدم باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی اضافه کرد: از جوانانی که آینده‌ساز این مملکت و نظام هستند در مسئولیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاه غلام IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 14
    مدیر روزنامه کیهان گفته بود: رئیسی امامزاده ای که لالها را شفا داد. حقیقتا همینه! در 8 سال گذشته عافیت طلبانی که هم کاسه روحانی و دولت ناتوانش بودند؛ به خود جرأت یک تذکر یا اظهار همدردی با مشکلات اقتصادی مردم را به خود نمی دادند؛ یاللعجب امروز همه زبان در آورده اند؟!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 14
      ظاهرا دو منظوره بوده و گروهی که تا دیروز زبان داشتند را هم لال کرده انگار !!
  • یک طلبه جانباز قم IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    20 0
    حضرت آقا! الان که دارند همین برجام به قول خودت نافرجام رو پیگیری می کنند! چرا آدرس غلط میدین؟ این خیلی بده!
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    24 0
    از زمان امضای توافقنامۀ برجام تاکنون، یک عده از اصولگرایان اصرار داشتد که این توافقنامه از هر جهت علیه منافع جمهوری اسلامی است و در مقابل، مدیران دولت روحانی و حامیان اصلاح‌طلب آن هم تأکید می‌کردند که این توافقنامه از هر جهت، منافع و مصالح نظام را تأمین می‌کند. اصلاً فرض کنیم به‌طور کامل حق به جانب همان عدۀ اصولگراست! برجام نه فقط از هر حیث بد است، بلکه اساساً زهرِ هلاهل است! دردِ گران است! کوفتِ خالص است! خب، حالا این عده از اصولگرایان بگویند چرا هنگامی که دونالد ترامپ امضای خود را پای دستورِ خروج آمریکا از برجام گذاشت، خود را از شر این زهر هلاهل خلاص نکردند؟ لابد می‌گویند دولت حسن روحانی و وزیر خارجه‌اش نگذاشتند. بسیار خوب! اما حالا که نه اثری از دولت روحانی به‌جا مانده و نه از وزیر خارجۀ او، چرا این توافقنامه را یک‌بار و برای همیشه صریح و رسمی از دستور کار خود خارج نمی‌کنند؟ برجام، هر زهر ماری که باشد، دو آلترناتیو که بیشتر ندارد! یا لغو رسمی آن به منظور خداحافظی با مذاکره و ادامۀ برنامۀ اتمی تا سرحد ممکن و یا لغو آن به منظور مذاکرۀ مجدد برای دستیابی به توافقی تازه که به زعم این عده از هرحیث مطلوب باشد. بازهم بسیار خوب! اکنون که ریش و قیچی دست خودشان است، هر کدام از دو گزینۀ فوق را که دلخواه‌شان است برگزینند! هرچند فعلاً با اعزام چهل!! نفر به پای میز مذاکره (همان مذاکره‌ای که تا دیروز اَخ بود!)، با سلام و صلوات دنبال احیای همین برجام هستند.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      0 6
      یه نادون سنگی می اندازه توی چاه ... ۴۰ نفر هم کمه ... در ضمن لطف خدا که بخشی از آن به صورت نابخردی دشمنی مثل ترامپ ظاهر شد و از برجام بیرون رفت باعث شد تا بعد از ضربه آنچنانی ناشی از هالویی دولتمردان وقت خودمان ، برجام کمانه کند و ... لطف خدا در معکوس کردن جریان را بایستی غنیمت شمرد و خیانت مسئولان وقت با این لطف توجیه نمی شود