شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر تسریع در انتخاب و انتصاب مدیران جدید در استان ضمن رعایت اصل شایسته‌سالاری، گفت: انتظار می‌رود نمایندگان، گروه‌ها و مجموعه‌های سیاسی و اجتماعی فعال در استان به دنبال سهم خواهی در انتصابات مدیران نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در شصت و نهمین گردهمایی ائمه جمعه استان که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخاب و انتصاب استاندار جدید برای استان در دولت سیزدهم حدود سه ماه طول کشید و این تأخیر موجب گلایه‌مندی مردم و نخبگان شد، اکنون انتظار مردم این است که در انتخاب مدیران جدید دستگاه‌های استان، تعلل و تأخیر صورت نگرفته و این روند تسریع شود.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی بومی بوده و استان را به‌خوبی می‌شناسد؛ درنتیجه می‌تواند با مشورت افراد دلسوز در مدت‌زمان کوتاهی اقدام به انتخاب مدیران جدید کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: البته در این راستا باید به‌گونه‌ای اقدام شود که سهم خواهی صورت نگیرد؛ به این معنا که خدای‌ناکرده هر نماینده و گروه و جناحی به دنبال سهم خواهی در انتصابات نباشد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: ما به‌عنوان امامان جمعه در انتصاب و انتخاب مدیران دخالتی نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم به‌گونه‌ای باشد که کسی فردا بگوید این مدیر را فلان امام‌جمعه تأیید یا تصریح کرده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل به همه ائمه جمعه توصیه می‌کنیم حرمت و جایگاه امامت جمعه را حفظ کرده و در مشورت‌هایی که ارائه می‌دهید احتیاط کرده و مراقب باشید انتخاب و انتصاب مدیران به گردن ائمه جمعه انداخته نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha