پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ایام فاطمیہ ؑ کی مناسبت سے مرکزی امام باڑہ بڈگام میں مجلس عزا

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی گفت: بدعت های اجتماعی و رذالت های اخلاقی را به راحتی می توان با جلب توجه مردم به سیره دخت پیامبر اکرم و مقام و منزلت وی ریشه کن کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» توسط انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر به مناسبت ایام فاطمیه، مراسم عزاداری در حسینیه مرکزی شهر بودگام جامو و کشمیر هند با حضور عاشقان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی صفوی رئیس انجمن شرعی شیعیان جامو و کشمیر هند در این مراسم به بیان ابعاد مختلف شکوهمند زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و گفت: زهد، تقوا، سخاوت، محبت و خدمت به دین و مردم بالاترین مصداق زندگانی آن حضرت بود.

وی با اشاره به به مشکلات جامعه افزود: بدعت های اجتماعی و رذالت های اخلاقی را به راحتی می توان با جلب توجه مردم به سیره دخت پیامبر اکرم و مقام و منزلت ایشان ریشه کن کرد.

وی در پایان گفت: حضرت زهرا(س) بزرگترین سخنگوی حقوق زنان است که برای احیای حقوق زن در اسلام با شرایط بسیار سختی مواجه شد. ادای احترام به دختر پیامبر اسلام و رهبر جهان زنان، این است که به حقوق زن احترام بگذاریم و در خصوص ادای این حقوق هیچ تردیدی نداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha