پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ ماموستا عباسی، با انتقاد از مشکل معیشتی و اقتصادی مردم بانه، گفت: متاسفانه از ۴ سال گذشته تاکنون بازارچه های مرزی بانه بر روی پیله وران بسته شده است و همین امر باعث ازدیاد بیکاری در این شهرستان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز در دیدار با استاندار کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز مردم شهرستان بانه روحیه انقلابی و ولایتمداری آنان است.

امام جمعه بانه گفت: مردم این شهرستان دارای روحیه ای دینی بوده و علمای بزرگی در این منطقه پرورش یافته اند و همواره در مسیر اعتلای نظام قدم برداشته اند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: خوشبختانه فرماندار بانه به خوبی اوضاع را زیر نظر دارند به گونه ای که وقت بسیاری برای حل مشکلات این شهرستان می گذارند که این قابل تقدیر است؛ بنابراین ابقای فرماندار از خواسته های مردم بانه می باشد.

در ادامه این دیدار، ماموستا عباسی، امام جمعه روستای «بوالحسن» بانه نیز در سخنانی اظهار داشت: سبقه تاریخی مردم شهرستان بانه نشان می دهد که از همان روزهای نخستین ورود اسلام به ایران مردم این دیدار به این دین آسمانی گرایش پیدا کرده اند.

ماموستا عباسی گفت: یکی از افتخارات مردم شهرستان بانه رای ۱۰۰ درصدی آنان به جمهوری اسلامی در سال ۵۸ می باشد.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: مردم بانه در سخت ترین دوران انقلاب همواره در کنار نظام و ولایت بوده اند و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند و این برای همه ما مایه افتخار است.

ماموستا عباسی در پایان سخنان خود با انتقاد از مشکل معیشتی و اقتصادی مردم بانه، گفت: متاسفانه از ۴ سال گذشته تاکنون بازارچه های مرزی بانه بر روی پیله وران بسته شده است و همین امر باعث ازدیاد بیکاری در این شهرستان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha