جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روشنفکر رئیسی

حوزه/نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند و دغدغه‌های خود را گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهدی روشنفکر نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در نشست مجمع نمایندگان با همراهی استاندار با رئیس جمهور با اشاره به اینکه رسیدن به توسعه بدون سرمایه گذاری امکان پذیر نیست، اظهار داشت: در استان سرمایه گذار بومی توانمند نداریم و سرمایه گذاران بیرون از استان نیز به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها از جمله در حوزه حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی و ریلی استقبال نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور دستور فرمائید سازمان‌های توسعه‌ای از جمله ایدرو، هلدینگ‌های وابسته به وزارت دفاع و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) نسبت به سرمایه گذاری در استان اقدام کنند.

روشنفکر در این دیدار، مهاجرپذیری در یاسوج را نگران کننده دانست و افزود: در کنار شهر ۱۵۰ هزار نفری یاسوج، ۱۰۰ هزار حاشیه نشین وجود دارد و در واقع در مرکز استان حاشیه بر متن غالب شده که دولت در سطح عالی باید ورود کند، زیرا ساماندهی وضعیت موجود از توان استان خارج است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بهارستان این را هم گفت که آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهر یاسوج رو به فزونی است و فردا روزی شاید نتوانیم این چالش بزرگ اجتماعی را چاره اندیشی کنیم.

روشنفکر خواستار تعامل و همدلی بیش از پیش دولت، مجلس و قوه قضائیه برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم شد و تاکید کرد: در مدت سپری شده از عمر دولت سیزدهم مردم نسبت به دولت اعتماد خاص پیدا کرده‌اند که باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم سلب اعتماد نشوند.

روشنفکر ارتقاء دو بخش پاتاوه و لوداب را از خواسته‌های ۳ دهه اخیر مردم این مناطق عنوان کرد و ادامه داد: دولت برای تکمیل و بهره برداری از جاده پاتاوه-دهدشت تدبیری کند و با اختصاص اعتبار لازم قبل از قیچی روبان افتتاحیه، این جاده را ایمن سازی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha