سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امینی

حوزه / یک بازیگر گفت: در کار و زندگی همیشه برایم خانواده در اولویت بوده است.

پویا امینی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون ملاک‌هایش برای بازیگری، اظهار کرد: وقتی حضور در کاری را می‌پذیرم روی کست (گروه ساخت) دقت ویژه دارم، البته این به معنای این نیست فیلم یا سریالی که بازی می‌کنم بهترین اثر است، بلکه در شرایط موجود و با توجه به شرایط، کاری که انجام می‌دهم به نظرم اثر مقبولی باشد. برای مثال هم اکنون مشغول بازی در سریال «شب بیدار» هستم که کارگردانی آن را رضا ابوفاضلی بر عهده دارد. بازی در این مجموعه به واسطه آشنایی دیرینه‌ای که با کارگردان سریال دارم پذیرفتم، هرچند فیلمنامه و تیم بازیگری را هم پسندیدم.

وی افزود: وقتی کار را بپسندم دیگر چندان توافقات مالی برایم اهمیت ندارد. یعنی اگر در سریال «شب بیدار» توافقات مالی مورد پسندم نبود نیز بازی در آن را می‌پذیرفتم، چون دوست داشتم به هر قیمت در این سریال حضور داشته باشم.

این بازیگر درباره دلایل ماندگاریش در سینما و تلویزیون هم چنین گفت: ۲۴ سال است که در سینما و تلویزیون حضور دارم. درباره چرایی این ماندگاری می‌توانم چند نکته را بیان کنم. ابتدا اینکه من تحصیل کرده این هنر هستم و به حوزه نمایش با دانش آکادمیک ورود کردم. نکته دیگر به تلاش و کوششی بر می‌گردد که من در این سال‌ها از خود نشان داده‌ام.

امینی متذکر شد: استقلال مالی می‌تواند یکی دیگر از دلایل ماندگاری یک بازیگر باشد، یعنی اگر هنرمندی بتواند منبع درآمد دیگری غیر از بازیگری داشته باشد دیگر نیازی نیست که تن به هر کاری دهد، برای همین انتخاب‌هایش نیز دقیق‌تر خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: نکته دیگری که می‌توانم بیان کنم به تعهدات اخلاقی بر می‌گردد که هر فردی باید پیرامون خود و خانواده اش داشته باشد، البته داشتن این ویژگی برای همه مشاغل لازم است، اما شاید در هنر پایبندی به این مهم شکلی جدی‌تر داشته باشد. لازم به ذکر است هر کس برای خود روشی را برای زندگی و کار انتخاب می‌کند، اما سعی من این بوده که همیشه خانواده برایم در اولویت باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha