چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ نشست بازتاب رسانه ای شهادت حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ کارشناس و فعال رسانه با اشاره به مکتب و مسیری که حاج قاسم در زندگی خود پیمود، گفت: باید شخصیت استکبار ستیزی حاج قاسم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمدمهدی موسوی روز سه‌شنبه در نشست بازتاب رسانه‌ای شهادت حاج قاسم که به همت سازمان فضای مجازی بسیج استان قم برگزار شد، با بیان اینکه حاج قاسم یک شخصیت فراجناحی بود، اظهار داشت: امروز بعد از دوران شهادت شهید سلیمانی باید مسئله به‌شدت انقلابی بودن این شخصیت تبیین شود.

وی به تشییع چند میلیونی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: این تشییع بی‌سابقه بعد از ارتحال امام خمینی (ره) نمونه مشابه چه در ایران و چه در خارج از کشور نداشت که نشان‌دهنده ارادت خالصانه مردم به این شهید گران‌قدر انقلاب و اسلام است.

کارشناس و فعال عرصه رسانه تاکید کرد: حضور میلیونی مردم از شهرهای مختلف و تیپ و ظاهرهای مختلف در تشییع حاج قاسم نشان از علاقه مردم به این شهید بزرگوار است.
موسوی ادامه داد: اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم بارها ثابت شد و همین مهم باعث ماندگاری این شخصیت در دل‌ها می‌شود.
موسوی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از رسانه‌ها شخصیت حاج قاسم را به عنوان شخصیت ملی تبیین می‌کنند ولی در واقعیت ما همه ابعاد و وجود شخصیتی ایشان را برجسته نمی‌کنیم ایشان در جبهه استکباری ستیزی بود. اینکه چه کسی ایشان را در فرودگاه ترور کرد، رهبری اعلام کردند که شهید سلیمانی هم در حیات خود و هم با شهادت خود جبهه استکبار را شکست داد.
وی با انتقاد از بایکوت رسانه‌ای حاج قاسم از سوی کشورهای غربی تصریح کرد: جریان آزاد اطلاعات مسئله‌ای دروغین است چرا که جریان سلطه تا زمانی که منافع خود به خطر نیفتد، این جریان آزاد اطلاعات رخ می‌دهد.

موسوی عنوان کرد: حاج قاسم یک موضوع بین‌المللی است فراجناحی و یا انقلابی نیست و باید مسئولین پیگیری کنند که چرا این گونه اتفاقات در حال رخ دادن است. دشمن از نام حاج قاسم می‌ترسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha