دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد - امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه نُه دی هم انتخاب کشتی بود، گفت: متأسفانه دسته‌ای در انتخاب خود دچار اشتباه شدند، واقعاً این روز، روز بصیرت و در تاریخ ایران اسلامی روز سرنوشت‌ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در شصت و چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان اظهار داشت: قطعاً انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا دارد، غدیر به‌منزله انتخاب کشتی است که سکان‌دار آن ولایت است و هر کس سوار شد از ظلمات به سمت نور عبور داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در نقطه مقابل کسانی هستند که کشتی درستی را انتخاب نکردند که پایان مسیر آن رفتن به دوزخ و جهان است، بیان کرد: مسأله مهم انتخاب کشتی است، چقدر انسان‌های نگون‌بخت که نماز اول وقت خوانده‌اند و همه واجبات عمر خود عمل کرده‌اند اما انتخاب کشتی سبب شد تا به سمت و سویی بروند که پایانش جهنم باشد؛ چراکه دستشان در دست ولایت نبود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه نُه دی هم انتخاب کشتی بود، ادامه داد: متأسفانه دسته‌ای در انتخاب خود دچار اشتباه شدند، واقعاً این روز، روز بصیرت و در تاریخ ایران اسلامی روز سرنوشت‌ساز است. باید به آن توجه شود و ظرفیت‌های خود را برای باشکوه برگزار شدن آن به میدان آورد.

امام جمعه اهواز به برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم جبهه مقاومت در روز شنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۴۰۰ اشاره و عنوان کرد: برای باشکوه برگزار کردن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، آیت‌الله مصباح، شهید تقوی نیز باید نهایت تلاش خود را انجام داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه تبلیغات محیطی در مناسبات‌های مختلف بسیار مهم است، ادامه داد: در روزهای باقیمانده تا این مناسبت‌ها مجموعه‌های مختلف همه توانمندی‌های خود را به میدان بیاورند تا شاهد حماسه دیگری باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha