چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: خط بسیج خط صراط مستقیم است و باید جلوی فتنه با همه اقتدار در هر رنگ و بویی ایستادگی کرد. 

به گزارش خبرگزار، حوزه از تبریز، حجت الاسلام جواد ابراهیمی، امروز در آخرین جلسه هماهنگی کمیته‌های ورزشی جام پرچم گفت: خط بسیج خط صراط مستقیم است و باید جلوی فتنه با همه اقتدار در هر رنگ و بویی ایستادگی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تبریز ادامه داد: فرماندهی معظم کل قوا همواره از تبریز به عنوان سر ایران نام برده‌اند و حقانیت این امر در دی ماه ۸۸ به وضوح اثبات شد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به برگزاری جام پرچم، ماحصل آن را به عنوان آبروی ورزش استان قلمداد و بیان کرد: آنچه مسلم است ورزش موجب حرکت پویایی و نشاط است امری که همواره مورد تأیید و تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان نظام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم روزی همه کشورهای اسلامی در زیر بیرق اسلام مسابقاتی با این عنوان را برگزار کنند.

رحیم ملاحسینی، فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: همانطور که می‌دانید ۹ دی افتتاح دومین دوره این رقابت‌ها صورت می‌پذیرد، جایی که وظایف برگزار کنندگان مشخص و ابلاغ شده است و به نوعی می‌توان آن را نقطه رهایی نامید.

رحیم ملاحسینی ادامه داد: پرچم موضوع حساسی است چراکه نماد ملی کشورمان است و همه به آن متعصب هستیم.

وی گفت: مسابقات با عنوان سردار دل‌ها و در راستای گرامیداشت مکتب سلیمانی برگزار می‌شود و در این مکتب غرور و خودنمایی جایی ندارد بلکه هدف شادی نشاط نوجوانان و نونهالان جامعه است.

ملأ حسینی افزود؛ برای این کار همه باید پای کار باشند و ریزترین موارد از قبیل انتخاب داوران با بهره‌گیری از افراد متخصص را مد نظر قرار بدهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha