جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
9 دی

حوزه/ بسیجیان پایگاه امام علی (ع) مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره)، ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، طلاب بسیجیان پایگاه امام علی (ع) مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره) در پیامی به مناسبت یوم الله ۹ دی، ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت کردند.

در این پیام آمده است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

جاءالحق و زهق الباطل إن الباطل کان زهوقا

حماسه سترگ ۹ دی، روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در سی‌امین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب‌خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی شاخص شد.

آری این روز بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران و پیروزی بر همه دشمنان و روز ضربت ایران به دشمنان قسم‌خورده بود که باید به چنین روزی افتخار کرد، روزی که نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب جان خواهند داد.

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی را فرود آورد و همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند: "این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد". همان‌گونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

و در پایان باید اذعان کرد که حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه نقطه هزیمت فتنه ۸۸ و صحنه نمایش اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دریکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

ما بسیجیان پایگاه امام علی (ع) مدرسه علمیه آیت الله آخوند (ره) در دوازدهمین سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی بار دیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نمائیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha