شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نقده

حوزه/ حجت الاسلام جهانبان گفت: مردم بصیر ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی با خروش خود نقشه‌های دشمنان انقلاب که به دنبال از بین بردن اصل نظام بودند، را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام غلام حیدر جهانبان، امروز در نشستی که به مناسبت ۹ دی در مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از روز اول، دشمنان داخلی و خارجی داشته و دارد و در طول تاریخ این دشمنان به هر نحو ممکن خواسته‌اند که این انقلاب را دچار مشکل کنند و با ترفندهای مختلف به این مسئله اقدام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ترور شخصیت‌های اساسی و تأثیر گذار نظام، ایجاد و حمایت از گروهک‌های منافق و پژاک و… از جمله اقدامات دشمنان انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی بوده است و البته به این نیز بسنده نکرده‌اند و به اقدامات دیگر نیز دست زده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده افزود: مردم بصیر ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی با خروش خود نقشه‌های دشمنان انقلاب که به دنبال از بین بردن اصل نظام بودند، را خنثی کردند.

وی گفت: حضور مردم در حماسه ۹ دی دشمنان و فتنه گران را رسوا کرد و مردم آگاه شدند و دیگر از شعارهای تو خالی و عوام فریب تبعیت نمی‌کنند و این حرکت ملت موجب استحکام نظام اسلامی شد.

حجت الاسلام جهانبان بیان داشت: امروز ما طلاب وظیفه داریم بیشتر از گذشته در جهت آگاهی بخشی به مردم تلاش کنیم تا مردم در دام فتنه‌ها گرفتار نشوند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) بدهیم.

انتهای خبر./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha