سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ف

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جریان فتنه کمترین امتیازی به فتنه گران نداد، گفت: سران فتنه روز بروز به خاطر آگاهی مردم منزوی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با گرامی داشت سالروز تأسیس مجمع جهانی اهل بیت (ع)، حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت اسلامی، دینی و ضد استکباری در تمام ادوار مشکلات خاصی را تجربه کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: دشمنان گرچه در تمام دوران علیه انقلاب تاکنون ماجراجویی کرده‌اند ولی هیچ توطئه‌ای بدتر از فتنه ۸۸ در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری کشورمان نبود.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از فتنه ۸۸ به برکت بصیرت و بیداری مردم خاموش شد، به نقش رهبری معظم انقلاب در خنثی سازی این فتنه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب برای فرو نشاندن فتنه، با فراخوانی سران فتنه، به آنان یادآوری کرد که جنس شما جنس آشوب طلبی نیست، لذا اگر اعتراض و شکایت دارید در چارچوب قانون پیگیری کنید.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: این تدبیر رهبری نشان داد که نظام می‌تواند حتی فتنه‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر را در درون نظام هضم کند، چرا که مردم به خوبی جریانات بد و خوب را از هم تشخیص می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جریان فتنه کمترین امتیازی به فتنه گران نداد، گفت: سران فتنه روز بروز به خاطر آگاهی مردم منزوی شدند.

وی یادآور شد: رهبری نظام با اینکه در نوک حمله فتنه گران قرار داشت و بسیار هم مظلوم قرار گرفته بود، هرگز در بیانات و سخنرانی‌هایش از مظلومیت خودش لب باز نکرد، مگر در خطبه نماز جمعه ۲۹ خرداد که فرمود من نیمه جانم را برای اسلام تقدیم می‌کنم.

آیت الله سلیمانی در پایان با بیان اینکه رهبری نقش مردم و دست اراده الهی را در خاموش شدن فتنه دیده است، عنوان کرد: مدیریت عالی مقام معظم رهبری در فرونشاندن فتنه ۸۸ برای همگان، خصوصاً دشمنان خودش بسیار قابل قبول بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha